Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani. Dan sesiapa yang bertaqwa kepada Allah (dengan mengerjakan suruhanNya dan meninggalkan laranganNya), nescaya akan dijadikan baginya jalan keluar (dari segala perkara yang menyusahkannya).

Serta memberinya rezeki dari jalan yang tidak terlintas hatinya. Dan (ingatlah), sesiapa berserah diri bulat-bulat kepada Allah, maka Allah cukupkan baginya (untuk menolong dan menyelamatkannya). Sesungguhnya Allah tetap melakukan segala perkara yang di kehendakiNya. Allah telahpun menentukan kadar dan masa bagi berlakunya tiap-tiap sesuatu.

(Ayat 2 & 3 Surah At-Talaq)

Khamis, 20 Mei 2010

PESANAN RINGKAS YANG CERIA



hari ni aku pergi kursus intergriti kat Rumah Ehsan, A.M.B.S...
rumah Ehsan ni mcm rumah warga emas jugak la...
rumah orang tua tua...

dengar dengar cakap orang, mereka tu ada yang kaya...
anaknya kaya...
tapi hantar mak ayah mereka kat situ jugak...

ok...aku tak nk cerita pasal tu..
tapi pasal CWC ni...
lagi pun blog ni khas untuk perjalanan aku bersama CWC...




dalam tengah mengantuk dengar ceramah,
aku dapat satu mesej....
yang berbunyi begini....


salam...ni sy dh transfer rm596 untuk 4 silver (rm199x4) guna stokis u daftar org....: Maybank2u.com msg: 3rd Party Funds Transfer - RM596.00 sucessful on 20 May 2010 08:26:10. If you did NOT perfom this transaction, call 03-58914744. TQ



opss tapi jgn salah faham..duit tu memang duit aku...
cuma bukan duit untung lagi...tu duit modal...
aku nk ambik modal dulu..modal yg aku labur untuk masuk benda ni...

aku cuma dapat bonus sebab aku jadi stokis..
dan dia cuma daftar melalui aku...

aku tak start lagi promosi dan apa yang sepatut aku buat...
sebab barang baru sampai isnin ni...
lepas tu baru aku boleh jual barang dan dapat untung...

tapi kan aku tengok...
aku belum start lagi tapi dah nk dapat kumpul modal yg aku keluar hari tu..
lepas ni aku kena bergerak....bila dah dapat barang/produk...


Tiada ulasan: