Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani. Dan sesiapa yang bertaqwa kepada Allah (dengan mengerjakan suruhanNya dan meninggalkan laranganNya), nescaya akan dijadikan baginya jalan keluar (dari segala perkara yang menyusahkannya).

Serta memberinya rezeki dari jalan yang tidak terlintas hatinya. Dan (ingatlah), sesiapa berserah diri bulat-bulat kepada Allah, maka Allah cukupkan baginya (untuk menolong dan menyelamatkannya). Sesungguhnya Allah tetap melakukan segala perkara yang di kehendakiNya. Allah telahpun menentukan kadar dan masa bagi berlakunya tiap-tiap sesuatu.

(Ayat 2 & 3 Surah At-Talaq)

Sabtu, 26 Jun 2010

APA KATA MEREKA



adoyaa lama giler aku tak update blog ni...
kat mana aku nk sambung ni....

ok...aku dah lupa berapa hari bulan..
hari tu aku pergi selangor..atas urusan peribadi...
aku g shoping skit...
pastu org cwc tel aku..
suh g kat hotel..err apa ntah..
the palma hotel kot..
kat klang...
di pendekkan cerita..
aku pergi la berdua...
pusing pnya pusing...
akhirnya sampai la...
tu lepas sesat la tu..
masuk dalam dewan, org dah mula bg ceramah...
sambutan kat sini lagi meriah..
berbanding kat tempat aku..
orang kat sini pun nampak lain..
macam org2 kaya...
di pendekkan cerita lagi..
ada la sorng tu..
duk atas kerusi roda...
nape ek?
aku pun tak tahu...
masa tu jam dah lewat..
aku kena hantar yulley balik..
sebelum balik aku jumpa en.nazri..
dia tu penasihat dalam syrikat cwc..
aku bgtau nk balik..
tapi sempat la bincang pasal cwc skit..
pastu dia cakap kat aku,,
yg kat depan tu dato'
yg duduk atas kerusi roda tu la..
dia try ambik d'ribomax
skrng alhamdulliah..
dah boleh angkat kaki..
seblm ni mmg tak boleh langsung...
pastu dato' tu terus masuk..
buka stokis..
30ribu kalau tak silap..
aci la dia kan dato'
di pendek kan cerita lagi..
aku pun balik la...
ok la.nanti aku sambung lagi...


2 ulasan:

shameel Iskandar berkata...

salam ziarah.

Sibuk btol sahabat skrg. Dh semakin maju ke MLM. saya doakan para2 berjaya menuju puncak.

hamzah ian berkata...

wah.. gud luck